Usch..

Idag vaknade jag först av att mamma dundrade in i mitt rum innan hon skulle till jobbet å började tjata, va hon tjatade om har jag ingen aning men tror de va ngt me bilen, men prata me mig när jag e nyvaken e som å prata med en vägg (A) haha.. Sen vaknade jag några timmar senare av att hemtelefonen ringde typ 3 ggr irad.. så den tredje gången bestämde jag mig för att gå upp å svara. å då var de min far som hade lite panik å undrade om han hade glömt sina nycklar hemma för han hittade dom inte, sprang runt och letade lite och jag hittade dom här hemma så då blev de lugnt på han ;)

Sen kom syrran hem och släppte in katten i mitt rum å stängde sedan dörren, sen kom mamma hem å sprang ut å in i mitt rum å tjatade.. så när dom hade åkt gav jag upp å gick upp ur sängen. Men usch vilken dag, känner mig inte på ngt bra humör alls idag, så pratning med mig sker på egen risk ;) haha.. nu vätar jag på pappa för å se om han fixade min klisterlapp som han sa han skulle.. sen ska jag beställa lite saker och skicka lite mail som jag måste göra. Men de får väl tas när jag får ork till de..

Sen kom jag fram till att Man vet inte vad man har förrän man förlorat de, men sen när man förlorat de å vart utan de ett tag så försvinner ju känslan lite svagt med tiden. men sen när man väl hittar de å får tillbaka det så är det sjukt mkt starkare så man vägrar att släppa taget. Det är lite häftigt iaf. Men nu vägrar jag att släppa taget om min Belo <3

Hepp nu ska jag kolla efter "brors" hus på internet och sen ska jag väl springa vidare å hoppas jag blir på bättre humör.. men de kommer väl när de kommer :) Ha de bra så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0