25/11 2010

Uscha, jag har verkligen börjat att slappa till mig allt för mkt.. -.- det är inte direkt så bra!
Men det blir väl så när man inte har ngt jobb, men imorgon ska jag iaf till AF så då har jag ju lite å göra under morgondagen. Sen har jag börjat spela ngt spel på FB så då har jag blivit lite "beroende" av det (A) Så då har jag typ bara suttit vid datorn.. men iofs så har jag ju fått lite gjort vid datorn också =) det är ju alltid bra, men ändå.
Baaaah.. jag vill vara liten igen å inte ha så mkt å göra så jag kan göra vad jag vill, när jag vill och inte behöva oroa mig om framtiden.. men den tiden har vart och kommer inte igen, hur fan ska man tjäna pengar i den här världen om man vill bli rik egentligen, jobbar man på ett vanligt sätt så tar det tid att spara pengar till det.. men men, man får väl ta en dag i taget som man brukar säga..

Borde väl egentligen sova nu.. ska ju orka upp imorgonbitti, men jag å killen har iaf sovmorgon en stund, vet inte riktigt vilken tid vi ska masa oss upp. Men det återstår å se :)

Men ha det så bra allihops <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0