Händer inte så mkt längre :P

Uscha, jobbade idag. Själva jobbandet i sig var väl inte uscha, men det var snarare att gå upp 3.30 för att sedan åka 4.00 å sedan börja 5.00 som var jobbigt å sen att jag inte kunde sova så mkt på natten för jag har vänt på dygnet efter att jag fick jobba en natt -.- så det var lite irriterande, sen att man ska lyfta massa tunga block som väger 20-25 kg/styck hela dagen tär på rygg å handleder å lite så.. Men annars gick det bra :)

Axl har itne mått så bra de senaste dagarna, han har spytt å haft diarré så han har fått vara utan mat nu något dygn för å se om det går över. Han verkar pigg å glad annars. Så jag hoppas att han inte spyr något idag, för då ska han få kvällsmat ikväll iaf, så får vi se om det kommer upp eller om han är bättre nu. Vi var ute och fotade lite förut, sen redigerade jag bilder och trixade lite med Photoshop. Man lär sig alltid ngt nytt bland alla tusentals finesser iaf :) det är ju alltid ngt :D Vill vara as bra på det, men det tar väl tid att lära sig, gäller å ha tiden å tålamodet, tyvärr är jag ju sådan att jag vill att saker ska hända och ske nu på en gång, men det fungerar ju inte riktigt så, dessvärre!

Denna bilden tog jag å sen redigerade, en av många men denna blev roligast :P

Har köpt ny bil med, eller ah, ny å ny men en till en -98:a så den är inte så ny, men för mig är den ny. Får se hur länge den fungerar så ;) Haha ne men den ska nog fungera, så nu får min ögonsten vila i vinter :) det mår hon bara bra av, bli ompysslad och vara inne i värmen i lugn och ro :)

Ne nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer :) men ni får ha det så bra allihopa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0