helgen..

Denna helgen blir väl lika kul som de flesta :P Idag har vi bara tagit det lugnt, kanske lite för lugnt tycker jag :P men men man kan ju inte göra allt.. Men vissa saker måste jag få göra snart...
Jag ska:
*Ringa ComHem
*Fixa ena bilen
*Röja ut förrådet
*Fixa massa saker på datorn
*Söka jobb
.... jag orkar inte ens skriva allt.

Men jag har iaf fått det julpyntat och fint i lägenheten nu :) vilket är mysigt.. sen har jag putsat upp mina sadlar så nu är det bara att sälja 2 av dom, den tredje ska jag behålla. Så den får krypa ner i förrådet.
Imorgon har min ena kusin kalas.. men jag har verkligen ingen aning om vad man kan ge honom.. vad önskar sig en pojke på typ 14-15 år? vill ju inte ge massa tråkiga saker till honom, men hittar jag inget så får det väl bli någon peng till honom eller något liknande.. vi får väl se. Kalaset börjar rätt tidigt så det blir väl att gå ut en liten runda med lillvovven å sen krypa ner i sängen å soooova :P det är härligt att få sova bredvid pojken man älskar mest varje natt :) Jag är en lyckligt lottad flicka! det sista man ser innan man somnar och det första man ser när man vaknar :)
Jag svävar runt på 2 rosa moln <3
Hepp ha det nu så bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0