Mkt snööö

Alltså shit vad det bara ska snöa.. Det har ju snöat dygnet runt i en vecka nu, man tycker ju att det borde ta slut någon gång faktiskt, men det verkar inte riktigt som att det gör det, eller som att det kommer att göra det heller för den delen.. Men vi får väl se. Var på fest igår, Larsson hade 20-års fest, kom dit rätt sent för att jag höll på att försöka med att skotta fram bilen i över 1,5 timme -.- Men tillslut fick vi loss den och kom iväg iaf. Det var kul att träffa alla igen, blir ju inte så ofta nu för tiden, tyvärr! Men det var iaf en lyckad kväll!!

Det känns tråkigt nu för tiden att bara vara hemma, har inte så mycket att göra, och det jag gör är ändå bara att sitta vid datorn :/ visst jag får en hel del fixat här på den, men samtidigt gör jag ju inget annat. Mer än går ut med hunden några gånger å gör mat å sånt, men sen blir det datorn. Det är bra från att gå från att typ inte sitta ngt vid den, till att sitta vid den typ hela tiden. Men men...

Ne nu ska jag ut med Axl en sista gång, sen ska jag sova!
God natt och sov gott!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0