Toppenhelg!!

Testade att köra en Volvo v60 på Bilia i lördags.. å fy fan vad den gick :) e ju fan en bil som går av sig själv nästan, å vilket drag det var i den, där kan man snacka om Turbo :D det var kul iaf :D

Sen kom babys family och hälsade på :) vi skulle upp på ett av bergen och kolla hade han bestämt, vi åkte mot det. Helt plötsligt får han och hans broder för sig att dom ska klättra upp för berget där det är en långt brant sluttning, nästan 90 grader brant.. dom hade fått krypa på alla fyra upp den biten :P vi andra var smarta nog att ta bilarna upp. När vi kom upp och ut ur bilarna började det regna rätt bra, och blåsa rejält med. Vi plaskade genom all slask och ställde oss under taket. Funderade över hur sjutton pojkarna skulle se ut när dom kom upp.. Trodde dom skulle ångra sig. Ringde för att höra hur det gick, svarade en anfådd pojke och sa att dom nästan var uppe men att han inte kunde prata för han var tvungen att krypa och hålla i sig för det var så brant... vi hade redan hunnit bli genomblöta under den lilla stunden vi var ute så vi skyndade oss till bilarna igen och åkte mot stället där dom skulle komma upp, efter en liten stund dyket det upp 2 silhuetter längre bort :P Dom var genomblöta efter att klättrat upp där i slask, snö, lera och hällregn... men dom såg det bara som en bravur xD Tokisar e dom iaf

Sen åkte vi hem och bytte strumpor, torkade, spelade Band Hero och tog det lugnt. Vid 16 åkte vi hem till min familj så dom skulle få träffa varann.. så var vi där ett bra tag innan vi åkte hem igen och dom gick på toan å åkte neråt till sig igen..

Igår/idag vad man nu vill säga åkte vi ut till huset där mammas vännina och hennes son bodde innan dom omkom.. Vi skulle röja ut massa saker och städa lite, för det var någon gubbe som skulle hyra huset. Vi jobbade på rätt bra, även fast det var lite jobbiga barn överallt där dom inte skulle vara. Sen åkte vi hem och jag ägnade mig åt att putsa sadlar, tills jag upptäckte att mitt läderfett inte var här, så då for jag hem till mor å far för att leta upp det. Blev kvar lite extra å mamma trodde klockan var halv 9 vid klockan 7 -.- hon hade ingen tidsuppfattning alls :/  Sen kom jag hem och smörjde in sadlarna.
Baby gick å la sig sedan och jag blev sittande framför hans dator :P i några timmar för mkt.. men han ska upp vid 7.30 imorgon så då är det bästa han sover, men han hade svårt att somna iaf.. Jag ska väl ta det lugnt å vila upp mig imorgon... kanske åka å hjälpa till lite mer med huset.. vi får väl se.

Nu ska jag bara tjata färdigt med en idiot som verkligen inte fattar något, sen ska jag krypa ner bredvid min snarkis :P Ha det så bra allihopa! Natti natt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0