Aj aj :/

USCH!!!!!
Jag fattar verkligen inte hur jag kan ha en sån här jävla problem mage :/ Den har skött sig och vart bra i helgen, men såfort jag är borta eller någon annanstans så börjar jag få sånna där kramper å ihärdig smärta! :( Vill inte ha det såhär längre!!! Har börjat äta konstiga äckliga bröd för att den ska bli bättre, men tydligen hjälper inte det. Vet inte vad man kan göra med den?! Vill verkligen inte ha det såhär flera gånger per dag, och det är långa stunder den håller på å är helt CP!

Men men. Nu sitter jag återigen på den där "roliga" AF-skiten! Underbart, NOT! Fast det hade nog vart helt okej om jag hade mått bra och inte haft så mycket smärta :/ iofs, inget är kul när man har ont eller mår dåligt. Ska ta och skriva ner lite fototips som tanten här ville att jag skulle skriva, så då är det väl bäst att få det gjort så kanske jag kan ta det lugnt resten av veckan... eller något. Nä jag vet inte vad jag ska göra här egentligen. Visst det är ett jättebra tillfälle att blogga, kolla på play-kanalerna och lite sånna saker, men det tar ju inte hela dagen. Men men.

Kollade runt lite på tv kanalernas hemsidor och kollade lite på playkanalerna.. Sen hittade jag Debatt på Svt. Haha det var en chock.
Kolla detta:
* Gå in på svtplay.se
* Klicka på program och välj "debatt"
* Välj programmet som är ifrån den 15 september
* Spola fram till typ 21:05 å kolla nooooga :P haha

Visst var det denna synen ni fick se?

En ung tjej med världens buske under armen. Det är inte direkt så vanligt, men det är bra att någon vågar sticka ut, och vågar visa det :) Starkt jobbat tjejen! Även fast jag inte skulle vilja ha det sådär tycker jag ändå det är strongt av henne att gå emot "modetrenden" eller vad man nu kan kalla det :P

Nehepp, nu ska jag fortsätta genomlida ett tag till med min smärta i magen å förhoppningsvis går tiden fort tills jag har Lunch och får komma hem en runda!
Ha det bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0