Cutie <3

Ja, då var man återigen tillbaka på AF'skiten.. :P känns lagom kul att sitta här varje dag, men men.. Sen kan jag ju inte pyssla med min bildredigerings-utbildning heller då man behöver ha Photoshop till det, å det har dom ju inte här, men jag fick förslaget att "ta med det du har hemma och installera på datorn här" Men eftersom jag bara har tillgång till 2 licenser på det så känner inte jag för att avinstallera det hemma, ta med det hit och installera här. Det kostar ju ändå runt 3000:- å köpa :/ Alla är inte så smarta inte, åsså tror dom att jag kan nöja mig med "photofiltre" eller vad det nu hette. Blir trött på dom!

Har suttit och kollat runt lite på nätet efter lite roliga saker. Kollade lite på Fokis blogg och såg att hon hade skrivit något inlägg om att kineserna ska le på jobben så dom får träna i 2 timmar per dag med en ätpinne i munnen, och den ätpinnen får inte vidröra läpparna :P HAHA vissa arbetsgivare gör tydligen vad som helst för att folk ska smila.
Kanske något att testa?

Åhhh kolla vilken söt film jag hittade, eller ahh inte filmen som är söt, men det är en sån söt igelkott!! synd bara att dom har så många taggar. Fast det klart, hade dom inte haft sina taggar hade väl alla hållt på att klappa sötnosarna hela tiden :)



Nehe nu får jag väl ta och kolla vidare lite på nätet, hinner nog gå igenom hela internet innan detta är över ;) hahaha!!

Ha det bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0