*Drömmer*

Snart, snart....

Ja, snart får jag äntligen dra mig hemåt! Måste erkänna att jag verkligen inte gjort någon nytta alls idag :/ eller ahh, vad är det för "nytta" jag skulle kunna göra här då? vill gärna fixa med min utbildning,  men kan ju som sagt inte göra något med den här :/

Idag har jag suttit å plöjt igenom Fokis blogg å blivit så enormt inspererad :) haha.. sen kollade jag även på missmagics blogg med och har lärt mig massa om spöken å det övernaturliga (som ni kanske lagt märke till i de tidigare inläggen) haha..

Måste bara säga att är det någon bloggerska jag är riktigt avis på så är det Foki :) Hon är så enormt gullig och snäll och jordnära och verkar ha ett väldans flyt här i livet.
En stor och berömd blogg, eget klädmärke, gör egna mobilskal, bor i ett varmt land (Thailand) i en underbar och stor lägenhet med egen pool... Det hade jag inte tackat nej till. Men hon gör bra saker för sina pengar och blir inte någon översittare för att hon är framgångsrik och känd. Sen är det så att hon har ju jobbat för att få den framgång hon har fått, det är inte bara något som har serverats på fat.
Tillskillnad från Kissie och många andra stora bloggare som bara spenderar pengar på att förstora röven, läpparna, brösten å sånna onödiga saker och som är bitchiga och ena riktigt stora översittare så är Foki tvärtom! :)

De personer jag helst av allt skulle vilja träffa är:
* Foki
* Maria Montazami
* Lady gaga

Tycker dom verkar störtsköna! :)

Nehepp, nu har klockan blivit slagen så nu ska jag HEM :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0