En stjärna på himlen!

*Riiiing* .......*Riiiing*....

Jag svarar, en konstig tystnad och någon mystisk spänning då man fattar att det är något som hänt, innan någon ens har sagt något. När pappa väl började prata i andra änden av telefonen så visade det sig att min första instikt tyvärr hade rätt :(

klockan 16 idag somnade min farmors syster in :'( Nu har jag verkligen inte många släktingar kvar på min fars sida :(
Varför ska alla olyckor komma på en och samma gång? jag fattar det inte!! Morfar dog i somras och det var ju tragiskt. Men nu när begravning och allt är över och man känner att man kan andas ut och få sörja i fred, men inte då! då kommer nästa olycka! HATAR DET!!! Tiden läker alla sår sägs det, men hur ska ett sår kunna bli läkt när det rivs upp på nytt hela tiden?! Det hinner bli en skorpa på det, innan det rivs upp och är lika smärtsamt som det var innan....!!

Man får försöka se det lilla ljuset i tunneln och tänka på att hon hade sin sista levande syster i livet hos sig när hon somnade in och hon får träffa sina föräldrar, alla andra syskon och sin älskade.
Snart ses vi igen allihopa! i en annan tid, annan värld där allt är frid och fröjd och där alla är glada och det inte finns några bekymmer! I en värld bortom denna tid. Snälla lova att ni väntar på mig där?! Ta hand om varann och vänta på mig vid ljuset, jag kommer jag med, tids nog, det känns som en evighet, men tiden går fort, och för er så går det nog ännu fortare där det varken finns tid eller rum!

Men innan jag ska nå fram till ljuset, har jag många andra att träffa, lära känna och bekanta mig med. Många nära och kära som ännu finns kvar hos mig som jag ska ta hand om undertiden! Man får ta vara på tiden man har tillsammans, man vet ALDRIG när någon rycks ifrån en!

Jag älskar er glöm ALDRIG det<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0