Jösses...

Baaaaah, jag blir galen! här försöker jag få lite gjort å kolla utbildning till kläddesigner å sånt.. åsså har jag en kille snett mitt emot som bara sitter å tjötar å tjötar å tjötar... om allt möjligt från himmel till jord å jag orkar verkligen inte :/ hur orkar man att tjata så mycket som han gör? det är ju inte om några saker som är värt att tjata om heller utan han frågar typ:
"hur lång tid kan man köra bil när man är trött innan man somnar"
Jag bara: ehh, whaat?! :S det vet ju inte jag, det är la olika från person till person och hur trött man är, finns ju ingen siffra på det.

Ja lixom sånna saker frågar han, åsså tjötar han om att han å hans kompis var i stockholm över två dagar å han sov inget... som att jag ville veta det?
Blir så trött, kan ju inte göra det jag vill å koncentrera mig på det när han håller på å tjatar så jag måste höra hans babbel.. men men.

Nu har han iaf tystat, för stunden. Så får skynda mig att kolla lite på nätet å läsa det jag ska innan han är igång igen.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0