Lite blandat, haha

Erkänn att det är rätt häftigt att typ Allt finns på internet?! Du kan vara intresserad av vad som helst eller ha ett udda intresse, det går alltid att hitta info om det på internet. ju mer man bläddrar runt och kommer in på nya sidor så skickas man vidare via dom till ännu några andra sidor och så fortsätter det. Man blir galen tillslut när man sitter där med 17 nya fönster som alla är bra och man inte vill stänga ner någon för man vill spara och komma ihåg det som är på dom :P haha! Är det någon som känner igen det? eller är det bara jag?! :P haha

Jag hade iaf inte fått någon böter innan middagen iaf (som tur var), trodde inte man kunde få parkeringsböter i våran stad, men det går tydligen. Alltid lär man sig något nytt. Idag har jag lärt mig massa om porträttfotografering å massa sånt, så nu ska det hem å fotas! Eller kanske inte just nu, men iallafall i helgen :P haha. Har en sån stark motivation till att lära mig det nu, å allt därtill :) Så nu ska jag faktiskt bli Proffsfotograf!! Se upp "here I come"

Sitter just nu och lyssnar på denna underbara låten! Den är så sjukt fin! å jag tycker Erland gör den så förbannat bra!! :) Lyssna å njut!


Nu efter middagen har jag haft så förbannat ont i magen, IGEN!! Hatar det :/ fattar verkligen inte varför det blir så?! förut var det inte så ofta, men på sista tiden har det blivit allt oftare. Sen har halva mitt huvud börjat att typ domna bort/somna eller vad man nu kan kalla det :/ Så jag har tagit det lugnt, letat info om fotografering å kollat på lyxfällan ;) haha... det är fördelen med å vara här, man kan kolla på de programmen man har missat ;) Dock så är det ju inte alla program man kan kolla via play:en på internet, men de flesta kan man ju se iaf, vilket är bra! Nackdelen är bara att femman tar betalt om man vill se vissa program/avsnitt! Det tycker jag är jävligt dåligt rent ut sagt! dom har ju så jäkla mycket reklam så dom borde fan kunna bjuda på playen på nätet iaf... men tydligen inte! Snåla satar! :P haha nu blev det hårda ord här men tycker faktiskt att det ska vara gratis :P

Åhhh, kollade precis på klockan å upptäcker att jag slutar snart!!! yeeey

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0