Måndag, klar med MAX-utb.

Jaha, då sitter man här på AF's dåliga "söka jobb aktivitet" vilket man ska göra 5 dagar i veckan :S känner bara att jag inte orkar det, men idag har jag iaf fått en hel del gjort. Jag har gjort klart hela min utbildning som jag började förra Tisdagen på MAX, så nu jävlar, nu är jag på "G" =D

Har strax lunchrast nu, så ska hem en runda å gå ut med hunden, käka å kolla lite på tv :P haha
Sen i eftermiddag ska jag nog börja på min fotokurs så jag kommer ngn stans på den, så på sätt å vis är det bra att jag måste vara här, för då får jag något gjort iaf :) å det är ju alltid bra :P Det har tagit 3 timmar å bli klar med utbildningen till MAX, men nu är den som sagt klar! Det skulle jag nog aldrig gjort klar om jag var hemma om jag säger så :P haha... självdisciplin är inte min starka sida ;) haha

Så det känns som att det vore en bra idé att ta och göra fotoutbildningen här med, för då blir den gjord. Men samtidigt måste jag ha vissa program för å kunna göra den, vilket jag inte har, men får väl börja med att iaf kolla igenom allt och se vad som är bra och vad som är något av värde att lägga på minnet ;) haha..

Nehepp, Nu är det middag :) see ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0