ont i fossingarna :P

Ja då tar vi och testar detta dårå när allt annat verkar strula :/ måste ju få ur mig allt jag vill få ur mig någonstans och blogg.se får duga sålänge. Hoppas bara att deras App kommer snart. Tycker att jag, plus alla andra har väntat vääääldigt länge nu.. typ FÖR länge! Men man får väl hålla tummarna och hoppas på att den kommer ut snart.

Mina fötter är helt slut då jag var ute å gick med "dalle" i 2,5 timmar igår, vet inte om man kan sträcka fotsulan, men om man kan det så är det nog det jag gjort. Vaknat flera gånger inatt av värk i fötterna :/ Men det går väl över snart det med ;) haha.. men det var verkligen asgött att gå igår :) fick motion, men fick framför allt ur mig allt jag hade på hjärtat :P när vi går kan vi gå hur långt som helst utan att tänka på tid eller hur långt vi gått, vi bara pratar å traskar på :) nu fick hunden iaf motion så det räckte för ett tag ;) han somnade gott och snabbt när vi väl kommit hem igen, vilket bara var bra! trots promenaden så var han ändå pigg och uppe och hoppade klockan 5:45 imorse :P en liten pigg krabat det där :)

Nu sitter jag å tråkar framför datorn här på AF's hittepågrejs. Vet inte riktigt vad man ska göra framför datorn timme efter timme .. :S men man får ju hitta på ngt så när jag tänkte blogga å bloggen inte fungerade så började jag med att göra en ny blogg istället ;) haha det går ju bra det med.

Nä nu är det nog mat snart, men ha det bäst så hörs vi! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0