Shopping!

För en vecka sedan var jag å shoppade skor :) *Älskar att shoppa skor* dock så finns det varken plats eller ekonomi till att handla så många skor som jag egentligen skulle vilja, men men. Desto roligare blir det väl när man väl får å kan handla (A) haha.

Handlade ett par heltäckande svarta skor som jag kan ha på nya jobbet, ett par varmfodrade korta stövlar och ett par långa stövlar =)

Här är skon som jag köpte till jobbet:

Inte riktigt min typ av sko om man säger så, men hade brådis å hitta någon sko som var svart, inte blir så varm, heltäckande och skön att ha på foten då jag ska stå upp å gå mycket och har problem med att få ont i fötterna om det är en hård och liten sula, så tyckte denna skon passar till att ha där och på kraven jag har för en jobbsko. Har ändå byxor som täcker en stor del av den så den syns inte så mkt ;) haha


Sen blev det denna stöveln:

Tycker den var snygg och skön att ha på sig så när det är "ta tre få det billigaste paret på köpet" så passar man på att ta lite par till ;) haha

Och det sista, men inte minsta paret är dessa fodrade "halvstövlarna" eller vad man nu ska kalla dom:

Dom är både snygga å varma med bra sula så man inte halkar så lätt, helt enkelt ett par toppenstövlar! hittade dock inte någon bild eller info på/om dom på skopunktens hemsida så fick ta en bild som jag fick på erbjudandet i mailet, varav den är så liten och det står pris och storlek på den ;) haha

(klicka på bilderna för att komma till info om dom och deras orginalsida)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0