.....spoooky!

Måste bara höra, tror ni på spöken?

Jag vet inte riktigt om det är på spöken jag tror, men jag tror iaf på övernaturliga fenomen och händelser. Allt är inte logiskt här i världen så hur kan saker hända och ske med logiska förklaringar när man inte får ihop någon logisk förklaring?

Kan säga såhär, jag var väldigt skeptiskt till spöken, andras och övernaturliga krafter innan jag själv var med om sådana händelser...
Men kommer aldrig att glömma av känslan av de kalla kårarna som sprider sig upp över ryggen när man hör/ser saker som inte borde göra/vara som dom är. Usch, ryser bara jag tänker på det :P haha

Kollar man på youtube och söker på spöken så kommer det upp hur mycket videor å skit som helst, men saken när man kollar på dom är att man tänker "det där har han/hon redigerat och lagt till efteråt, så det är inte som det verkar" tror det är en ganska vanlig förklaring för man vill inte tro på det övernaturliga. Det är först när man ser eller råkar ut för något själv man börjar tänka om. Tänk dig då att du har varit med om något, känner dig skrämd och rädd och vill prata med någon om det och det enda du får höra är "det har en logisk förklaring" "du får sluta kolla på skräckfilm" "det där har du gjort själv"... Hur kul känns det att få sånna förklaringar när man själv vet vad man såg? :/ inte så kul iaf!

Kolla på denna videon, om det är ett spöke eller en skugga av någon som är runt hörnet vet jag inte, men tycker det är lite faschinerande att kolla på sånna här videor, för jag vill gärna tro att spöken/andar finns och att det dom visar stämmer. Fast spola fram till 3 minuter, för det är då spöket visar sig :)


Hittade en blogg med som handlar om spöken och övernaturliga saker, kolla gärna in den med genom att klicka HÄR.

Jag har sett en annan video om ett spöke som sprang på en kyrkogård som jag tror är verklig, försöker hitta den, men har inte lyckats än. Men hittar jag den så lovar jag att jag lägger upp den med :)

Ha det bra sålänge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0