Tvättat duntäcke å kudde!!

Åhhh..!! Vill ni veta en rolig sak? :D Nu är min andra blogg uppe igen!! så nu kan jag återgå till att skriva i den!! Wunderbart! Det var verkligen på tiden :)

Idag har jag tvättat min kudde å mitt täcke. Hörde på radion att man ska tvätta kudden typ varje månad för det blir så mycket kvalster och kvalsterbajs i den! Rätt äckligt eller hur?! Men då tog jag tag i saken idag och slängde in allt i maskinen. Har dock aldrig tvättat dun-saker förut så det var en erfarenhet :P
Tog och slängde in det i maskinen och slängde in tre tennisbollar med, tog tvättmedel men inget sköljmedel då det tydligen inte är bra för dunet å sen tvättade jag det i 60 grader. När det var klart slängde jag in täcke, kudde å de tre bollarna i torktummlaren och startade den. Dock har det inte gått som jag velat då torktummlaren stänger av sig efter typ 30 minuter och hinner inte å orkar inte springa ner och starta om den hela tiden.. Vilket är dåligt! Men än så länge så ser tvätten jättebra ut! :D haha!! *stolt*

Sen har jag suttit vid datorn och grejat med PS å gjort massa coola saker :P haha! Typ som dessa:

Rätt snyggt va? ;) haha

Nehepp, nu ska jag fortsätta å tillverka bilder å bakgrunder!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0