Vet vad jag vill!! =)

Nu har jag kommit på vad jag vill göra, eller ah, nu å nu men igår kom jag på det! Jag vill bli kläddesigner å desinga egna kläder =D det hade ju vart skitnajs ju! Har redan målat lite skisser å så, men vet verkligen inte vart man ska vända sig, eller hur man ska göra eller något.

Visst man skulle ju kunna sy kläderna själv å sen sälja dom eller ngt, men det hinner man ju inte. Å dessutom jag som inte ens är så bra på att sy längre känner att jag inte vågar ge mig in på det ;) haha..

Har försökt hitta info på nätet om hur man går tillväga, men det verkar vara rätt svårt att hitta något om det :/ Men får leta vidare. Fatta vad kul det hade vart!! :D haha jag är taggad till tusen nu!

När man suttit å gjort personlighetstester hela dagen så är man nog lite crazy i bollen efter det ;) gjorde även ett norskt språktest å jag var "medel" lite faschinerande !! =)

Nehepp nu ska jag leta vidare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0