Vilken dag!

Hejsan hoppsan!

Idag har vart en lugn å trött dag hittills. Sitter på AF skiten igen. Men nu har jag inte suttit vid datorn så mkt, utan har suttit å läst i böcker om fotografering å bildkonster :P Intressant, men är man trött faller ögonlocken lätt ihop. Sen har vi pratat och diskuterat lite, jag tycker det vore kul om vi gjorde något som kallas för "jorden runt kamera", dock blir det nog inte riktigt som man ska göra, utan kommer nog lägga om det lite, men det kommer nog bli bra å kul ändå :) Hoppas bara det går att genomföra :)

Igår slapp jag att vara här. Fick uppgifter att göra hemma. Skulle gå upp vid nio, men vaknade vid 7 klarvaken å pigg, inte vart så vaken eller pigg på hela veckan, varför skulle jag vara det dagen jag kan få sovmorgon? :/ Men iaf, sen vid 7:30 ringer vikariepoolen å undrar om jag kan jobba (hade ju inte tagit bort att jag kunde arbeta från kalendern, då jag tänkte att dom brukar ändå inte ringa mig) men självklart ringer dom mig dagen jag inte kan. Dom ringde två gånger, å gnällde på att jag inte får ha det iskrivet att jag kan jobba om jag inte kan. Men men.. framåt halv nio somnade jag om iaf, å gissa vad. Jag vaknar upp sen vid 11....! Då har jag brådis! Skulle ju göra massa uppgifter å allt möjligt innan jag skulle till grannstan ju..

Det blir att starta datorn, kopiera några av kreationerna jag gjorde dagen innan istället så jag kan redovisa å säga att det var dom jag gjorde istället ;) haha ibland får man vara ful!
Käka, ut med hunden, sminka mig, byta kläder å sen iväg till grannstan då jag å baby skulle käka middag på MAX. Dock var Driven rätt dålig då det tog typ 10 minuter, fick inte "de två frågorna" och fick fel dricka! Jag skulle ha fanta utan is, baby skulle ha cola med is, Men vi fick två cola utan is i någon :P Men skrattade bara lite åt det å tänkte att jag skulle ta upp det på kvällen sen :P

Åkte å lämna baby vid skolan igen å drog hem till Räkan en sväng. Sen bar det av mot personalmötet för MAX. Började med att jag å en annan gick fel å inte hittade utan kom försent. Sen kände jag mig bortkommen då jag inte kände någon å hängde inte alls med på allt dom pratade om då jag inte börjat jobba än å vet vad allt är å vad det innebär. Men det kändes gött när dom började gnälla på det ena å det andra, för jag behövde ju inte ta åt mig :P
Det var föreläsningar å genomgångar från 16:00-20:00, sen käkade vi å vid 21:00 så var det dags för bowling. Det var kul och jag lärde känna några iaf så det var bra å fick även prata lite mer med chefen så jag kan få utbilda mig färdigt.
Tänkte egentligen inte gå på detta men efter att han skickade sms om att jag inte skulle glömma det så kände jag mig "tvungen" å ringa å anmäla mig ;) haha men nu i efterhand är jag glad för att jag gjorde det :)

klockan 22:30 var det slut å jag bar mig av hemåt för att läsa lite å sen somnade jag väl strax efter midnatt. :P säger bara: Tur att det är Fredag idag! :D
Dom pratade om att bilar som parkerar här utanför får parkeringsböter, så jag är lite orolig just nu.....

Nä men nu ska jag börja lite på min nästa uppgift som är att göra en lista med olika fotograferingstips.. så får sätta igång med den innan jag ska hem å käka middag :)

Ha det bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0